XNova LJA

Forum XNova LJA

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

#1 2010-01-02 13:11:33

Niha

Administrator

3615134
Zarejestrowany: 2009-12-28
Posty: 23
Punktów :   

Regulamin Działu Skargi i Odwołania

Regulamin działu Skargi i Odwołania

Regulamin działu Skargi i Odwołania




   1. Podział SiO:

      Administracja
      - przeznaczone jest do skarg, zażaleń oraz uwag dotyczących członków Teamu OGame.pl (gra, forum, IRC), ich pracy, działań lub zachowania.

      Bany za ...
      - przeznaczone jest do odwołań w związku z banami (lub ich brakiem) na konta w grze.

      Forum
      - przeznaczona jest do odwołań w związku z decyzjami moderatorów forum (upomnieniami, ostrzeżeniami, banami, zamykaniem tematów itp.).


   2. Zakładanie tematu:

      A.
      Zakładając temat upewnij się, że robisz to w odpowiednim dziale. W innym przypadku może zostać zamknięty lub przeniesiony.

      B.
      Wątek w SiO można założyć wtedy, gdy rozwiązanie sprawy nie zostało osiągnięte standardową drogą czyli poprzez ticket, mail, IRC lub PW.

      C.
      Odwołanie lub skargę powinna założyć osoba bezpośrednio zainteresowana. Tematy założone przez "adwokatów" mogą zostać zamknięte bez rozpatrzenia.

      D.
      Zakładając nowy wątek należy go odpowiednio zatytułować oraz dodać prefiks.

      W "Administracji" należy zaznaczyć, kogo dotyczy temat (Operator Gry, Mistrz Gry, Admin Gry, Moderator Forum, Super Moderator Forum, Admin Forum, IRC - Supporter, IRC - Manager, IRC - Admin) oraz podać nick członka Teamu.
      np. "Admin Forum: Miś maruda" ; "Operator Gry: Siedzący Byk"

      W "Banach za ..." należy wybrać prefiks zgodny z uniwersum, którego dotyczy ban, a w temacie podać nick zbanowanego gracza lub krótki opis problemu.
      np. "Uni12: ban dla Bolka i Lolka" ; "Uni33: niesłuszny ban za multi" ; "Uni45: ban za nazwę Teletubisie"

      W "Forum" należy wybrać prefiks określający rodzaj decyzji, której dotyczy odwołanie (Avatar/Sygnatura, Ban, Inne, Ostrzeżenie, Upomnienie, Usunięcie tematu, Usunięcie postów, Zamknięcie tematu), a w temacie podać krótki opis problemu.
      np. "Avatar/Sygnatura: blokada sygnatury" ; "Ban: ban za spam w ST" ; "Zamknięcie tematu: Dyplo U32"

      E.
      W skardze na członka Teamu należy przedstawić dokładne zarzuty i opis sytuacji. Należy je poprzeć jakimiś dowodami np. wycinkiem z pręgierza, linkiem do tematu na forum, wycinkiem korespondecji, zrzutem z ekranu, logiem z IRC'a itp.

      Wątek w "Ban za ..." powinien zawierać nick z gry, dokładny opis sytuacji, okoliczności nadania bana oraz argumenty i dowody na jego niesłuszność.

      W dziale "Forum" podaj linki potrzebne do wyjaśnienia sprawy oraz uzasadnij w racjonalny sposób swoja skargę, opierając sie na odpowiednich regulaminach, ogłoszeniach itp.


  3. Odpowiedzi, komentowanie:

      A.
      W odpowiedziach do tematu nie wolno zamieszczać:
      - wulgaryzmów, treści obrażających innych użytkowników
      - flame waru, trollingu, treści zaogniających dyskusję
      - niepotrzebnej ironii, postów wyszydzających lub ośmieszających innych
      - postów nic nie wnoszących do dyskusji, off-topicu, spamu itp.
      - osądów, jeśli nic się nie wie na temat danej sprawy
      - innych treści zakazanych przez Regulamin Forum

      B.
      Komentując dany temat, należy zamieszczać treści, które pomogą rozwiązać sprawę. Dowody "za" oraz "przeciw", rzeczowe argumenty poparte linkami, logami lub wycinkami.

      C.
      W odpowiedziach do tematu można zamieszczać wyważone opinie dotyczące sprawy.

      D.
      O zamknięcie tematu może prosić tylko jego autor, bądź osoba z Teamu rozpatrująca ostatecznie skargę/odwołanie.


   4. Zamknięcie wątku:

      A.
      Wątek nie może być zamknięty przez osobę, której dotyczy sprawa, chyba, że wyjaśni ją z założycielem tematu. Wyjątkiem są administratorzy, którz stanowią najwyższą instancję związaną z grą, forum lub irc. Ich zdanie jest zdaniem ostatecznym i mogą także zamykać skargi skierowane na nich samych.

      B.
      Temat może być zamknięty:
      - Jeśli jest od tygodnia nieaktywny
      - Gdy skarga lub odwołanie nie jest poparte choćby najmniejszym dowodem, temat jest ogólnikowy lub pretensje są nieuzasadnione
      - Jeśli temat jest absurdalny lub wina autora oczywista
      - Jeżeli odwołanie lub skarga zostaną rozpatrzone przez osobę do tego uprawnioną, założyciel tematu uzyska satysfakcjonującą odpowiedź lub doczeka się rozwiązania sprawy
      - Po rozpatrzeniu skargi/odwolania przez bezpośredniego zwierzchnika danego członka Teamu



Uwaga! Obowiązujące są również wszystkie ogłoszenia na stronie głównej SiO.

Struktura Teamu, czyli kto co robi


http://i49.tinypic.com/rh8nwk.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.csreggae.pun.pl www.mksbiskupice.pun.pl www.zarzadzaniepolsl.pun.pl www.xiaolin.pun.pl www.radio-klimat.pun.pl